Chapter 6. Endless Snogging and Truth or Dare

Flaskan lades ner och snurrades. Det kändes som en evighet innan den stannade och pekade på min hångel kompis…

 

Jag tittade upp och såg de chokladbruna lockarna och de intensiva gröna ögonen stirra på mig med ett flin på läpparna. Oh nej… Man kunde höra flera ’oohs’ och Hallie gav mig en tydlig mördarblick. Oh vad fan. Hallie går mig på nerverna i alla fall. Nu gör vi det här!

 

Jag tog tag i Harrys skjorta och drog honom mot städskrubben. Det skulle torka bort hans hånflin. Det här betyder ändå ingenting!

 

Alla stod bakom oss när jag öppnade trädörren och jag och Harry klev in.

 

’’You sure you want to do this?’’ Vi var båda fulla och jag visste att vi båda skulle ångra oss. Han hade fortfarande ett stort flin på läpparna och hans ögon skrek av lust. ’’Yeah I mean come on it´s not like it means anything… just a dare right?’’ Lugnade jag honom och han nickade. Hans andetag var skakiga när han lutade sig mot mig och jag mot honom.

 

Efter bara några sekunder var våra läppar vilda och min andning var hackig. Jag vet inte om det var alkoholen eller något annat men det kändes inte bra.

 

Jag tänker inte gå in på detaljer men Harry är rätt bra på att hångla. När dörren öppnades var vi båda andfådda och håret var rufsigt. Harry blinkade mot mig innan han lämnade städskrubben med mitt röda läppstift i ansiktet. Jag kunde inte hjälpa att jag började skratta.

 

Alla retade oss när vi anslöt oss till gruppen igen. Ärligt talat kände jag ingeting av kyssarna men jag har en känsla av att Harry gjorde det och jag hoppades att han skulle ha glömt allt till imorgon och inte prata om det…

 

Louis har i princip ignorerat mig hela kvällen och jag brukade inte bry mig ett piss men ikväll var något annorlunda?! Jag bestämde mig för att släppa det och bara ha kul resten av kvällen.

 

’’TRUTH OR DARE!’’ Skrek Louis ut övermusiken och de högljudda tonåringarna. Det är nu festen börjar! Jag har hört att när Louis är full… blir det… intressant… Alla verkade enas om det nya spelförslaget och vi satte oss ner igen med samma flaska eftersom ingen orkade komma på något annat sätt att välja person på.

 

Glasflaskan lades tillbaka på den numera fläckiga mattan och Liam snurrade på den. Vi stirrade på flaskan medan vi väntade på att den skulle avslöja det första offret.
Den stannade på Niall och jag kunde inte bry mig mindre. Jag är ganska säker på att han inte kommer säga någonting som har med mig att göra.

 

Nu till den person han måste tala sanning eller konsekvens med… jag vet att det är konstiga regler… men vem bryr sig.
Flaskan pekade på Hallie som såg lite nervös ut men hon gav mig fortfarande mördarblickar för det där med Harry. Herregud, ta det lugnt kvinna!

 

’’Truth or dare?’’ Sa Niall djävulskt när han stirrade Hallie i ögonen vilket fick mig att skratta. Hans irländska brytning gjorde allt mycket roligare.
’’Dare.’’ Svarade hon kisandes med ögonen bara för att se modig ut, vilket hon i själva verket inte var. Jag bara tittade på underhållningen när Niall tänkte så det knakade.

 

’’I dare you to… snog Louis right in front of us!’’ Skrek Niall. Wow… Det hade jag inte förväntat mig… hon kommer aldrig gå med på det dock.

 

’’Fine.’’ Svarade hon innan hon flinade stort mot mig. vad var det där?

 

Jag tittade på Louis som också flinade mot mig. Allvarligt, vad har jag gjort?

 

Hallie kastade sig på Louis och alla ’ooed’ över synen.
Jag ville kräkas men det var också en annan känsla i min mage som jag inte riktigt kunde identifiera.

 

Dags att glömma all den här skiten!

 

Låt oss bara säga att resten av natten… var lite suddig…

 

Jag har faktiskt ingen aning om vad som hände sen… vilket var därför jag fick en chock när jag vaknade nästa morgon.

 

Var är jag?!


Spännande! Var kan hon vara?

 

Jag älskar att någon trodde att Louis var hångelkompisen... Tyvärr så var det lille Harry ;)

 

Ni kan ju kommentera! ;) Fortsätt med det snälla! Jag vet att det är jobbigt att kommentera, men det gör allt mycket enklare för mig!

 

Sen måste jag be er om lite shipping namn...

Harry+Rosie

Louis+Rosie

 

Valet är ert<3


Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

Rorry!! Haha, är inte det typ en rallybil..? x'D
Lousi! :3 Haha, nej jag är inte bra på det här.. x'D
Btw, mer! :D<3

Svar: Haha älskar Rorry :D
frida lif

2013-01-16 @ 18:35:56
URL: http://betternow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt bra, längtar redan till nästa kapitel!

2013-01-16 @ 18:42:54
URL: http://minnamadeleine.devote.se/
Postat av: Louise

Harsie/Rorry/Horsie(ahahhahahha)/Harrie/Rosery/Harrie Stoore/Myles
Rouis/Lousie/Rousie/Lousie Moorinson/Rouis Toore/Rouis Toorenson

Jätte bra!

Svar: Riktig bra namn!! :D
frida lif

2013-01-16 @ 18:43:35
Postat av: Ida

Mmeerrr

2013-01-16 @ 18:58:54
Postat av: Kikke

Jätte bra!
Harry+Rosie = hosie (^^) Rarry , Hassy , Rassy ^^
Louis+Rosie = Rouis , Losie , Rusie , Lossi HAHAHA äh så dålig jag är på sånt xd

Svar: Bra Namn :D
frida lif

2013-01-16 @ 19:25:05
URL: http://beautifulaangel.blogg.se
Postat av: Natte

Mer omg ,

2013-01-16 @ 19:34:27
Postat av: Casandra

GRYMT! :D

2013-01-16 @ 21:15:27
Postat av: Mikaela

Ah *-* men Rosie måste vara jävligt full nu, så han kanske är med Louis? :o Lol, men längtar tills nästa kapitel! xx
Harry + Rosie = Hosie, Rarry, Rorry, Hasie :3
Louis + Rosie = Louise, Loosie, Rouis, :3
xx

2013-01-16 @ 21:34:01
Postat av: Matilda

Jätte bra! Louis+Rosie!

2013-01-16 @ 22:00:10
Postat av: Emelie

Ahhh.. Inte sluta så :( och ja jag trodde att hångelkompisen var Louis :) men asbra :D
Harry+Rosie= , Rarry
Louis+Rosie= Loosie

2013-01-17 @ 09:55:53
Postat av: Anonym

MEEER NU KVINNA!

2013-01-17 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0