Chapter 7. In A Car, In My Underwear and On Top of Louis Tomlinson

 

Herregud… mitt huvud dödar mig! Jag visste att jag skulle få ångra allt drickande. Mina ögon var tunga och mitt huvud dunkade medan min hals var extremt torr. Jag försökte dra upp ögonlocken, men till ingen nytta. Tillslut efter några försök ville äntligen mina ögon ge mig lite syn. Det var då jag upptäckte tre saker:

 

1.       Jag är i en bil…

 

2.       Jag ligger här i endast mina underkläder…
och

 

3.       Jag ligger ovanpå Louis Tomlinson!

 

’’Shit!’’ Skrek jag, slog Louis i magen när jag klättrade över honom och hoppade till framsätet, allt detta inom en sekund. Louis stönade av smärtan och la handen på sin solbrända mage. ’’What the hell?!’’ Hans ögon var fortfarande stängda så han hade uppenbarligen ingen aning om vad som hände. Han började gnugga sömnen ur ögonen medan han höll en hand på hans troligen dunkande huvud.

 

Jag visste inte vart min klänning var så det här skulle bli ett pinsamt uppvaknande för honom. Jag höll andan medan han öppnade ögonen. De vidgades när han såg mig.

 

’’Rosie?! What the hell are you doing in my car?!’’ Sa han och höjde rösten i oro. ’’Ok first of all this is my car and second of all what are you doing in my car?!’’ Retirerade jag honom.

 

Han tittade ner på sig själv och upptäckte att han också bara hade underkläder på sig. Han suckade. ’’We didn´t do anything right?’’ Frågade han och tittade mig rakt i ögonen. Jag skakade mitt huvud I ovetande. ‘’I have no idea but I hope not.’’ Sa jag sanningsenligt även om det kanske fanns en liten gnutta glädje i min kropp, av någon konstig anledning?

 

’’Where are our clothes?’’ Frågade han när han frenetiskt letade efter sina byxor i alla fall. Jag ryckte på axlarna. ’’I don´t know.’’ Sa jag och insåg att vi var tvungna att gå ut ur bilen för att hitta dem. Han hade uppenbarligen insett samma sak eftersom at han suckade ännu en gång.
Du skulle antagligen tro att vi gjorde det här i bilen på grund utav alla suckandes och stönandes som hördes från oss.

 

Jag tittade ut genom fönstret och såg vilken röra Louis’ hus var i. ’’Good luck with cleaning that bomb shelter.’’ Sa jag sarkastiskt med en blinkning. Han himlade med ögonen och lutade sig fram för att öppna dörren, men jag stoppade honom.

 

’’Woah woah woah… what do you think you´re doing?’’ Frågade jag honom i förfäran. Ingen chans att jag går ut ur bilen så här. ’’Well I think I’m getting out of this stuffy car to find some clothes if that´s alright with you.’’ Svarade han sarkastiskt. ‘’Well I´m not going.’’ Berättade jag envist. ‘’Fine I didn´t ask you to go… instead drive home naked.’’ Sa han och blinkade.

 

Jag visste att jag var tvungen att lämna bilen. Det är nog ingen bra ide att komma hem i endast underkläder…

 

Louis gick ut först och frös på stället innan jag hörde hur han brast ut i skratt. Omedelbart följde jag efter honom och försökte hitta det han tyckte var så roligt.

 

Uppe på taket låg en naken Harry Styles med endast Svampbob kolsonger på sig. Det såg ut som att han sov och bredvid sig hade han våra kläder… perfekt. ’’Ok how the bloody hell did he get up there?!’’ Frågade jag medan jag försökte hålla in skrattet som hotade att komma ut. ’’The more important question is how did he get our clothes up there with him?’’ Sa Louis som fortfarande stirrade på honom. Jag tittade mot huset och såg att dörren stod vidöppen. Ut kom en rykande stank av alkoholen och det luktade vidrigt. Det var plastmuggar över hela gräsmattan tillsammans med kondomer och andra sexuella objekt jag inte vill nämna… Jag kom på att jag fortfarande bara hade mina underkläder på mig så jag sprang in i huset med Louis tätt bakom.

 

’’How are we going to get Harry down?!’’ Frågade jag när vi var säkra inomhus även om det låg några stönande baksmälla patienter på golvet. ’’Forget him… how are we going to clean this house up?! Sa han och tittade runt på röran. ‘’We?!’’ Frågade jag honom i misstro. ’’There are no we. I´m going home as soon as I get my clothes!’’ Berättade jag. Han kollade helt klart in mig medan jag pratade, så jag himlade med ögonen. Killar…

 

’’You´re my wife. You have to!’’ Sa han med ett flin på läpparna. ’’Oh my god…’’ Sa jag över vad jag plötsligt kommit på. ‘’What?’’ Frågade han medan hans ögon vidgades. ’’The doll…’’ Sa jag och sprang snabbt tillbaka till bilen. Jag brydde mig inte ens om att jag inte hade några kläder på mig. dockan var mycket viktigare. Jag tog en bordsduk medan jag sprang och lindade den runt mig för att se lite presentabel ut. Jag suckade av lättnad när jag såg att den var där även om vi fortfarande inte var de bästa föräldrarna. Låt oss titta på vad vi gjort för fel hittills.
Vi har bara matat barnet en gång…
Vi har aldrig bytt blöja…
Vi tappade bort den…
Foten ramlade av…
Och vi har inte gett den någon uppmärksamhet alls, istället hade vi en fest…

 

Jag undrar vad som kommer hända… oh juste… vi kommer att bli underkända!

 

’’Louis we serious need to step up and get a good grade on this project or else we can say good bye to college.’’ Sa jag och hoppades på att han skulle hålla med. Han suckade och gjorde en liten dans. En sådan dans man gjorde när man var liten och inte fick som man ville, med armarna flängandes överallt. ’’I don´t wanna tough!’’ Klagade han och jag tog mig för pannan. ‘’It´s not something we just don´t have to do. We´re partners and I actually want to get a job and not work in a fast food joint like someone right beside me and sitting on a roof.’’ Sa jag och syftade på honom och Harry. Jag kan bara tänka mig Louis och Harry servera mat på McDonalds. ’Do you want fries with that?’

 

’’Haha very funny and I don´t talk like that!’’ Woah sa jag det där högt… bäst att jag är tyst.

 

’’Yes you did say that out loud.’’ Jag himlade med ögonen och hoppade in i bilen för att åka hem.

 

’’Where do you think you´re going?’’ Frågade den fortfarande halv nakna Louis mig och la händerna på höfterna. Jag fortsatte titta på hans perfekt tonade kropp och jag fick behärska mig för att inte börja dregla. Även när jag är full gör jag ett bra jobb, komplimenterade jag mig själv.

 

’’Home. Good luck with your cleaning! Just because we may have done some things last night doesn´t mean I’m your friend. Good bye Louis!.’’ Skrek jag när jag backade ner från uppfarten och körde hem utan klänningen för att vila lite och försöka lära mig att ta hand om den här ungen…

 

Förhoppningsvis.


Riktigt ledsen att jag inte uppdaterat! Verkligen jag skäms!

Det har varit så mycket läxor, orkestrar, sånglektioner, gymnasieval etc.

Hoppas ni förlåter mig !

(Fortsätt skicka in shipping namn!)


Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

Mer!! :3

2013-01-26 @ 18:38:31
URL: http://betternow.blogg.se/
Postat av: ewe

MER!!! :D
hehe, råkar visst gilla den här novellen :P

2013-01-26 @ 20:38:42
Postat av: Amanda

meer :3

2013-01-26 @ 20:44:42
Postat av: Matilda

OMG Mer mer!!

2013-01-26 @ 21:26:42
Postat av: Ida

Mmmmeerrr

2013-01-26 @ 22:40:43
Postat av: anonym

bra!

2013-01-27 @ 12:30:00
Postat av: Emelie

Jag är sjuk, så behöver ngt att läsa, efter att ha varit sjuk men ändå jobbat i stall en hel vecka så lär jag behöva vara hemma en vecka nu :/

2013-01-27 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0